THUNDER ROAD

idag var det allra sista skoldagen för denna terminen minsann. jag var i skolan i en halvtimma på supporten och pratade med min lärare, sedan åkte jag hem. sedan sov jag i över två timmar, och sen dess har jag inte gjort någonting typ. dötrist dag. MEN, imorgon är det för allt i världen sommarlov. sommarlov. är det kanske världens finaste ord? ja, kanske. jag fattar verkligen inte att det är sommarlov. men det är det :) (det där är en galet glad gubbe som ler från topp till tå, om man nu kan le så) så jag tänker verkligen inte ifrågasätta det, för vem vet, då kanske dom drar in sommarlovet. då skulle jag nog gå i ide för ett långt tag. så imorgon är det skolavslutning. också ett av dom finaste orden tycker jag. åtminstone innebörden.


fina HVFR08B, deni!

Kommentarer
Postat av: clarajulia

Vad gör du på klassfotot Olivia? :)

2010-06-10 @ 11:32:12
URL: http://clarajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0