studenter i massor!

nu har jag suttit och läst igenom hela min blogg. från november till juni. och jag noterade en sak, jag var mycket roligare förr. nejdå. men skrev så mycket förut. och nu är jag trött och gäspar stup i kvarten. så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig nu. men först vill jag bara tacka sjukt mycket för helgen, toppenhelg. tack andrei och jocke :) och tack johan, julia, philip, timmy och emil i lördags :)
sjukt bra helg helt enkelt, på alla sätt! och timothy, grattis idag hörru! och grattis på dig debbie! och grattis till olle och lukas också! haha, nu blir det allt på en och samma gång.
jag älskar studenttiderna.
nej, nu har jag gäspat vart tredje ord jag skrivit.



studentsnyggjohan får avsluta detta inlägg!


Kommentarer
Postat av: marlene!

grattis allal!!!! :D :D puss på dig olivia

2010-06-15 @ 01:39:41
Postat av: Snesprång å tvesjärtar

Nej nu börjar detta inlägg bli lite väl långtråkigt varje gång man ska se efter vad som händer i lilla Olivias lif :D

2010-09-20 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0