NEJ. fast jo.


foto: Mikael Andersson


jag vill inte
, orkar inte,
kan egentligen inte (...),
vill göra dussintals andra
saker och har absolut helt
enkelt ingen lust.
att göra vad? exakt, städa.
städa mitt utomordentligt stökiga rum.
neeeeeeeeeeeeej! skriker det inom mig.

men, jag måste. det är helt galet stökigt.
inte så mycket kläder denna gången, mest
skräp. skräp? vart kommer det skräpet ifrån?
jadu. suck säger jag bara. jag borde lägga ut en bild
på hur det ser ut, men för allas bästa och för mitt eget
bästa, så tänker jag inte göra det :) för då har jag nog
inga vänner kvar sen. och det vill jag gärna ha.

åh, nej nu ska jag trösta mig själv med bra musik. olivia-musik. (okej det lät läskigt, men det faller mig i smaken alldeles perfekt konstigt nog :) )


Kommentarer
Postat av: clarajulia

2010-03-17 @ 12:11:24
URL: http://clarajulia.blogg.se/
Postat av: clarajulia

Ohnej! Jag skickade iväg ett tomt !

Det jag skulle skriva var: SNYGGING!

2010-03-17 @ 12:11:48
URL: http://clarajulia.blogg.se/
Postat av: thereese

cool bild =)

2010-03-17 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0