tio för de stora och fem för de små.

kom nyss hem från borås, var med Sevin på Romali
på en ghd-visning :) det var jätteintressant och kul.
och sen när vi åkte hem så satt jag och david,
hennes 4-åriga barn, och sjöng i baksätet.

för ha ha ha, nu går det så bra,
för Andersson och Petersson och Lundström och jag
för ha ha haa, nu går det så bra,
för Andersson och Petersson och Lundström och jag!


hade nästan glömt av den låten. och så sjöng vi självklart
imse vimse spindel också. det är ett måste :)

nu är jag sådär lagom trött och kommer vara sådär sjukt äckligt
trött imorgonbitti när klockan ringer. men snart är det helg.
försöker printa in det i min lilla skalle när jag blir för trött,
helg helg helg helg helg..... och det funkar!


jag vill ha sommar, och jag vill tillbaka till denna vägen. och fika
längst vattnet, och stanna för får som kom gåendes. älskade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0