skolbilder.

trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut. hjälpe mig.
men det gjorde den! nu är det bara kvällen kvar,
och jag ska ta det så sjukt lugnt och bara vara.
sköööönt.

åh nu kom jag och tänka på en sak som jessica
sa förra veckan.

- jag tror jag såg den värsta näsan ever igår.

det låter kanske inte roligt. men det var roligt i den
stunden, när det kom ut från hennes mun under en
bussresa hem från skolan en vacker vårdag, förra veckan.
tänk, en vårdag förra veckan. det är vår! fast idag är det en
såndär tråkig vårdag..

skolan är inte alltid tråkig, faktiskt.

sötpluttisar minsann.

en vårig dag 2009 och egenvård.

mogna som få :)



snygga bertholda och snygga julia.

en läcka i salongen.

hvfr08B.


mysmysmys.



Kommentarer
Postat av: thereseee

jag må säga väldigt vackra bilder, hihi. skolan är skojs ibland :´)

2010-03-22 @ 08:07:27
Postat av: elvira

vi 4 är bäst!!! älskar min berömda teckning btw! myssisar <3

2010-03-23 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0